 |
|
 |
|
Matiz69
Junior Admin
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KrK
|
|
 |
|
 |
|
Wysłany: Nie 22:31, 28 Gru 2008 Temat postu: F.E.A.R. 2: Project Origin |
|
|
Gra ciekawie się zapowiada na długie wieczory lutego... Prawdopodobnie na półkach sklepowych pojawi się w piątek trzynastego(13.02.09r)
Zobaczymy czy firma Monolith Productions sprosta wyzwaniu jakie postawiły poprzednie wersje tej serii... i czy będzie równie dobra jak poprzedniczki...
Wymagania sprzętowe: Pentium 4 3.2 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB, Windows XP/Vista
"F.E.A.R. 2: Project Origin to pierwszoosobowa gra akcji stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions i stanowi kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią niemal kobiety.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres gatunków broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów czy miotacza płomieni."
Opis zaczerpnięty z GryOnline
Screeny:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Nic tylko czekać
Ostatnio zmieniony przez Matiz69 dnia Pon 8:57, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|